środa, 4 grudnia 2013

Wymyślanie masła

"Wymyślanie masła"

Podobno można myć mydło.
Gdy myślę o konwencji, tendencji i aspektach psycho-fizjologicznych tej czynności, przypomina mi się kolega Konrada. Konrada uczyłem angielskiego w przedszkolu w Pieńsku. Niestety nigdy nie poznałem jego kolegi.
Kolega Konrada, jak doniósł mi Konrad, użądlił się w pszczołę.
Nie jest to rzecz prosta, trzeba sobie jasno powiedzieć. Jeszcze jaśniej rzecz ujmując - jest to rzecz trudna. Użądlić się w pszczołę potrafi podobno tylko sześć osób na świecie - trzech doświadczonych himalajskich pszczelarzy z Bhutanu, jeden tybetański mnich i Chuck Norris. No i kolega Konrada.
Skąd te dywagacje? Otóż Zosia oznajmiła nam dziś przy obiedzie:
- Pomalowałam farby!
 No tak, przecież te kolory w farbach muszą się skądś brać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz